Termeni si conditii
I. Definire termeni
Noi – Magazin Cadouri Perfecte S.R.L. cu sediul social principal in Bucureşti, Aleea Trestiana, Nr. 3, Bl. 23, Sc. B, Et. 9, Ap. 80, Sector 4, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/4180/04.03.2022, C.U.I. 45746940, tel: 0726.673.121, email: office@cadouriperfecte.ro
Cumparator – persoana care cumpara servicii, prestate de catre unul dintre furnizorii nostri
Beneficiarul voucherului – persoana careia i-a fost oferit cadoul pentru a beneficia de serviciile inscrise pe voucher
Furnizor – persoana juridica sau fizica aleasa de Noi, pentru prestarea serviciilor
Serviciu – prestatiile furnizorului incluse pe voucherul cadou
Cadou – voucher unic nenominal care va fi emis de Noi si vor cuprinde serviciul oferit. Voucherul este functional conform instructiunilor inscrise pe el
Valabilitatea voucherului – numarul de zile in care voucherul poate fi folosit o singura data, pentru a beneficia de serviciul inclus pe acesta
Instructiuni – datele explicite cuprinse pe voucherul cadou
Zile – zile calendaristice
Pretul cadoului – costul serviciului cumparat si prestat conform voucherului, de catre furnizorii nostri de servicii
Conditii contractuale – dispozitiile care se aplica intre Noi si Cumparator, afisate pe acest site.
Pagina de internet – continutul site-ului Cadouri Perfecte, pus la dispozitia Cumparatorului de catre Noi
II. Condiţii contractuale
Termenii şi Conditiile de fata se aplica intre Noi si Cumparator in concordanta cu legislatia in vigoare din Romania (vezi Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014).
1. Conditii de cumparare a cadoului
Cadoul cumparat este valabil pana la data inscrisa pe voucher si este rambursabil in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. In cazul rambursarii, aceasta se efectueaza exclusiv catre clientul magazinului online Cadouriperfecte.ro. Rambursarea se realizeaza prin virament bancar.
Cadoul se poate schimba gratuit in maximum 60 de zile calendaristice de la achizitionarea sa.
Pretul achitat pentru cumpararea cadoului este valabil doar pentru serviciul inscris pe voucher si prestat de catre Furnizorul nostru ale carui date de contact sunt trecute pe voucherul cadou.
Serviciul inscris pe voucher este prestat de catre Furnizorul ale carui date de contact sunt trecute pe voucher, numai in termenul de valabilitate inscris pe voucher.
2. Pretul cadoului
Pretul cadoului este exprimat in Ron si este pretul afisat in momentul confirmarii comenzii. Cumparatorul poate opta si pentru conversia in Euro a pretului.
Plata se poate realiza online, prin transfer bancare sau ramburs.
Odata achitat un voucher cadou sau lansata comanda de livrare cu plata ramburs, pretul serviciului se pastreaza, chiar daca pe site s-au operat modificari ale pretului.
Pretul final care apare pe factura si care trebuie achitat include si transportul acestuia catre Cumparator sau direct catre Benefeciarul Voucherului. Pretul transportului este de 25 Lei, indiferent de zona in care se face livrarea.
3. Drepturi si obligatii ale partilor
Cumparatorul este obligat sa achite pretul serviciului online sau ramburs.
Suma achitata pentru voucherul cadou este rambursabila in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii (vezi sectiune DREPTUL LA RETRAGERE). In cazul rambursarii, aceasta se efectueaza exclusiv catre cumparatorul magazinului online Cadouriperfecte.ro
Cumparatorul sau Beneficiarul voucherului au dreptul de a schimba voucherul cadou cumparat/primit cu un alt voucher aflat pe site-ul CadouriPerfecte.ro, in maximum 60 de zile calendaristice de la confirmarea comenzii.
Un singur schimb este permis. Voucherul schimbat este nerambursabil.
Termenul de valabilitate a unui voucher poate fi prelungit cu inca 3 luni doar in cazul in care solicitarea prelungirii se face inainte de expirarea voucherului. Taxa de prelungire a valabilitatii voucherului este de 100 de lei pentru voucherele cu pret de peste 200 Lei sau 50% din valoarea acestuia pentru cele cu pret sub 200 Lei.
Orice voucher are un cod unic de securitate si o data limita a valabilitatii. Expirarea valabitatii unui voucher atrage dupa sine anularea automata a acestuia de catre sistem.
In cazul in care Furnizorul refuza sau nu poate sa presteze serviciul contractat in perioada de valabilitate a acestuia, Noi vom returna catre Cumparator contravaloarea voucherului achizitionat in termenul de valabilitate al acestuia sau il vom schimba cu un altul de cel putin aceeasi valoare.
Daca pretul noului voucher este mai mic decat pretul celui ales initial, diferenta de pret nu este rambursabila. Daca pretul noului voucher este mai mare decat pretul celui initial Cumparatorul este obligat sa achite diferenta de pret online sau ramburs. Detalii pe pagina „Schimba cadoul”.
Cumparatorul sau Beneficiarul voucherului vor solicita prestarea serviciului cumparat, sunand la numarul de telefon inscris pe voucher ce apartine Furnizorului serviciului respectiv, in termenul de valabilitate inscris si el pe voucher.
Cumparatorul sau Beneficiarul voucherului vor stabili contactul direct cu Furnizorul de servicii, in vederea programarii serviciului. Data programarii serviciului va fi stabilita in functie de dorinta clientului dar si de disponibilitatea Furnizorului.
In cazul solicitarii schimbarii voucherului comandat initial, voucher ce a fost deja expediat pe curier, Cumparatorul sau Beneficiarul voucherului sunt obligati sa achite cheltuielile de livrare atat ale voucherului initial, cat si ale celui final.
Noi suntem obligaţi sa livram cadoul la domiciliul cumparatorului sau la adresa indicata de acesta, exclusiv pe teritoriul Romaniei. Primirea cadoului va fi confirmata in scris de catre Cumparator sau persoana indicata de acesta.
Responsabilitatea pentru calitatea serviciilor cumparate inscrise pe voucherul cadou, revin exclusiv Furnizorilor nostri care presteaza aceste servicii.
Beneficiarul va contacta furnizorul de servicii in termenul de valabilitate al voucherului, respectand numarul de zile indicat pe voucher pentru stabilirea rezervarii activitatii.
Din momentul contactarii Furnizorului de activitati de catre Beneficiar si furnizarii codului complet al voucherului, acesta se considera incasat si nu mai pot fi solicitate rambursari sau schimbari ale acestuia.
4. Date personale
Datele personale ale cumparatorului sunt necesare pentru cumpararea cadoului.
Prin efectuarea platii cadoului, Cumparatorul isi da acordul pentru ca Noi sa folosim aceste date (nume, adresa email, telefon), la incheierea tranzactiei electronice.
5.Confidentialitatea datelor
Noi respectam confidentialitatea datelor cumparatorilor. Acestea nu vor fi afisate pe site si nu vor fi vazute de catre ceilalati Cumparatori. Ele vor fi folosite exclusiv in scopul tranzactiei.
In momentul inregistrarii in magazinul cadouriperfecte.ro, utilizatorul va primi un nume de utilizator si o parola, alese de catre utilizator, care vor fi comunicate ulterior prin email. Cadouriperfecte.ro nu va fi responsabil pentru neglijenta in utilizarea acestor date care pot aduce prejudicii utilizatorului. Pastrarea in conditii de securitate a datelor contului creat astfel incat acestea sa nu fie divulgate catre terti este in grija utilizatorului.
6.Legea aplicabila
Legea aplicabila acestei tranzacţii este legea romana. Neintelegerile ce pot aparea cu ocazia derularii acestor tranzactii se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care neinţelegerile nu pot fi rezolvate pe cale amiabila, competenta solutionarii acestora revine instantelor judecatoresti de la sediul paratei.
7. Varsta legala
Cumparatorul declara pe proprie raspundere faptul ca are peste 18 ani si ca dispune de capacitatile legale de a achizitiona serviciile oferite de furnizori prin intermediul cadouriperfecte.ro si ca a luat la cunostinta conditiile si limitarile de utilizare a magazinului online, precum si cele care se refera la abonare.
8. Programare
Te rugam sa ai in vedere faptul ca poate exista un timp de asteptare necesar unei activitati, in special pentru cele dependente de conditiile meteorologice. Exista, de asemenea, posibilitatea anularii activitatii in orice moment, din cauza conditiilor meteorologice, a problemelor tehnice, a starii de sanatate a personalului insotitor sau a altor astfel de cauze care nu depind de furnizor. Daca activitatea este anulata, beneficiarul poate reprograma activitatea in acord cu furnizorul.
Pentru pachetele care includ cazare, programarea serviciului se stabileste si in functie de gradul de ocupare al camerelor pentru perioada solicitata de catre beneficiarul voucherului. Daca nu sunt camere libere pentru perioada solicitata de catre beneficiarul voucherului, nu inseamna ca Furnizorul nu isi indeplineste partea contractuala, deci Beneficiarul voucherului nu poate cere banii inapoi ci alege o alta perioada.
9. Anulare
Odata ce ai stabilit o data pentru activitate impreuna cu furnizorul, ai obligatia de a respecta termenii si conditiile impuse de acesta cu privire la anulare. In cazul in care unul dintre furnizorii nostri este nevoit sa anuleze activitatea dupa momentul in care ai rezervat o data, acesta te va contacta direct. Totusi, noi iti recomandam sa contactezi furnizorul cu o zi inainte de desfasurarea activitatii. In cazul anularii activitatii, Cadouriperfecte.ro nu se face responsabil pentru costul asigurarilor, cheltuielile de deplasare sau costurile de cazare. In cazul anularii, totale sau partiale, de catre Beneficiar a serviciilor comandate, atrage penalizarea acestuia cu 100% din valoarea serviciilor comandate. In astfel de situatii, costul voucherelor achizitionate nu se returneaza, iar serviciile se considera prestate.
10. Asigurare
Anumite activitati promovate pe Cadouriperfecte.ro prezinta un grad de pericol. Inainte de a comanda sau de a participa la orice curs sau activitate promovate de noi, trebuie sa fii constient de riscurile implicate, iar responsabilitatea de a demara anchete independente impreuna cu furnizorul sau terte parti este exclusiv a ta.
11. Restrictii
Unele activitati prezinta restrictii referitoare la varsta de participare, inaltime, greutate, restrictii fizice sau medicale, iar acestea pot varia in functie de furnizor, deci te rugam sa te asiguri ca persoana careia ii este destinata activitatea indeplineste criteriile necesare participarii. Detaliile referitoare la restrictii sunt afisate pe site, pentru fiecare activitate. Daca beneficiarul are dubii referitoare la conditia sa medicala, indicat este sa consulte un medic. Costul voucherului nu va fi rambursat in cazul in care beneficiarul nu este acceptat in cadrul unei cativitati datorita unor problemele de natura medicala sau de alta natura.
12. Limitarea raspunderii noastre si raspunderea Furnizorului
Dupa cum a fost mentionat mai sus, cumpararea de cadouri de pe magazinul online Cadouriperfecte.ro presupune acceptarea si respectarea termenilor si conditiilor Furnizorului activitatii respective, incluzand restrictiile sau anularile.
Magazinul online Cadouriperfecte.ro si S.C. Magazin Cadouri Perfecte S.R.L. nu sunt furnizori de activitati, experiente sau de echipamente necesare desfasurarii acestora (avioane, parapante, parasute, barci, autovehicule etc). Cu toate ca se depun toate eforturile pentru selectarea doar a furnizorilor cu experienta si care ofera servicii de cea mai buna calitate, Noi nu suntem responsabili si nu putem fi trasi la raspundere pentru standardele de siguranta si performanta ale Furnizorilor, de asemenea, nici pentru orice pierdere sau prejudiciu suferit prin participarea la activitatile Furnizorului pentru care este singurul responsabil.
13. Descrieri si ilustratii
Descrierile de pe acest site sunt cat se poate de precise, insa pot exista variatii. Durata totala afisata este un indicator al timpului pe care este posibil sa il petreci la locul de desfasurare, dar poate varia intr-o mica masura pentru fiecare dintre participant. Imaginile sunt doar informative, nu sunt in intregime preluate de la furnizori.
14. Probleme si reclamatii
In cazul survenirii unei probleme de orice natura, te rugam sa te adresezi furnizorului activitatii in ziua respectiva, asfel incat acesta sa aiba posibilitatea si timpul sa le rezolve. Daca problemele nu sunt reclamate in ziua desfasurarii activitatii, investigatiile ulterioare pot fi periclitate, iar rezultatul acestora poate fi nesafisfacator.
Daca plangerea nu este rezolvata in ziua cu pricina, te rugam sa ne contactezi in maxim 7 zile, oferindu-ne informatiile legate de codul voucherului, numele furnizorului, problema semnalata, precum si numele si prenumele celui caruia i-ai semnalat problema. Raspunderea Cadouriperfecte.ro in acest caz se limiteaza la valoarea pretului de vanzare al activitatii.
15. Conditiile meteorologice
Multe dintre activitatile promovate pe Cadouriperfecte.ro depind de conditiile meteorologice, motiv pentru care te rugam sa iei legatura cu furnizorul pentru a verifica daca vremea este propice desfasurarii activitatii rezervate. Daca activitatea achizitionata este anulata din cauza problemelor meteorologice, aceasta va fi reprogramata pentru o alta zi, de comun acord. In cazul anularii, Cadouriperfecte.ro nu va fi tras la raspundere pentru costurile de asigurare, cheltuielile de deplasare, cele de rezervare sau oricare alte costuri suportate de client.
Reglementarea Nr.524/2013 a Parlamentului European și a Consiliului din 21 Mai 2013.
Pentru soluționarea online a litigiilor în materie de achiziție online se poate apela la Platforma SOL – Soluționarea Online a Litigiilor, ce este un instrument online dezvoltat de Comisia Europeană pentru a facilita rezolvarea disputelor între comercianți și consumatori prin proceduri de tip SOL – Soluționarea Online a Litigiilor, adică cele care pot rezolva litigiile în afara instanțelor de judecată (prin metode de mediere, conciliere, arbitraj, ombudsman, camera de recurs).
Dreptul de retragere
DREPTUL DE RETRAGERE DINTR-UN CONTRACT LA DISTANTA SAU DINTR-UN CONTRACT IN AFARA SPATIILOR COMERCIALE
1,,Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta niciun cost in afara celor direct legate de returnarea produselor” – O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat, ,,Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”. Aceste produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale si din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate. Nu este sigur sanitar sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
Inregistrările audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate furnizate impreuna cu dispozitive electronice sau separat care au fost desigilate după livrare nu pot fi returnate. Aceste informatii sunt mentionate pe site-ul de expunere spre vanzare al produselor. Consumatorul fiind informat de categoria din care fac parte aceste produse si exceptarea prevazuta de actul normativ privind returul, prin achizitie, consimte tacit asupra exceptarii dreptului de retur.
1. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in actul normativ
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
c) de a completa si de a transmite in format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului. Magazin Cadouri Perfecte SRL nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist. ,,Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioade de 14 zile.”
Magazin Cadouri Perfecte SRL se ofera pentru bune relatii comerciale sa indeplineasca formalitatile legate de trimiterea curierului in cazul in care acceptati prin email curierul indicat de societatea noastra. Consumatorul este responsabil sa trimita produsul returnat la adresa vanzatorului care este indicata in documentele de achizitie si pe formularul de retragere mai jos atasat, sa se asigure si sa achite costul transportului care va fi retinut din suma totala rambursata. Returul va fi primit in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ati comunicat vanzatorului decizia de retragere din contract, acesta fiind termenul legal acceptat.
1. Profesionistul rambursează contravaloarea produsului folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. În cazul tranzacțiilor online cu cardul (conform reglementărilor MasterCard și Visa) sumele trebuie returnate în cardul inițial de unde s-au primit banii.
2. Pentru detalii suplimentare privind returnarea produselor comercializate ne puteti contacta telefonic sau notifica prin email , conform adresei de corespondenta a vanzatorului inscrisa in documentele de achizitie sau afisata pe site-ul de comercializare al produsului. Pentru returul unui produs va punem la dispozitie pentru completare acest formular in vederea comunicarii pe un suport durabil.
Formular de Retragere
Catre ………………………………….( conform adresei de corespondenta a vanzatorului inscrisa in documentele de achizitie). Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul incheiat in afara spatiilor comerciale referitor la vanzarea urmatoarelor produse:
………………………………………………………………………………………………
Comandate la data…………………..primite la data: …………………………cu factura nr…………..
Numele consumatorului…………………………………………………………………………………………..
Adresa consumatorului: ………………………………………………………………………………………..
Semnatura consumatorului……………………………………………………………………………………
Data …………………………………………………………………………………………………….